Subject: päring kindlustuslepingu täitmise jaoks vajalike terviseandmete kohta
From: "Annika Oruaas" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Cc: "andmekaitse" <[email-masked]>
Date: Mon, 23 Dec 2024 10:37:25 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan meiepoolse päringu ja soovin häid saabuvaid pühi!

Parimate soovidegaAnnika Oruaas

Personali‑ ja ESG juht
Juhatuse liige

 <tel:+372%205174248> +372 5174248

 |

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.dpd.ee/>

 <https://www.geopost.com/en/>

DPD Eesti AS

Taevavärava tee 1, 75306, Lehmja küla, Rae vald  <https://dpd.ee/> dpd.ee | 
<https://telli.dpd.ee/> telli.dpd.ee

Külastage meid:  <https://www.facebook.com/DPDEesti/> Facebook, 
<https://www.instagram.com/dpdeesti/> Instagram, 
<https://www.linkedin.com/company/dpd-eesti> LinkedIn

 <https://telli.dpd.ee/>

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist. Me ei 
võta vastutust e-kirja või selle manuste avamisega kaasneda võivate 
võimalike kahjude ees.